Friday, August 10, 2012

FUCK YOU BRAIN



Eh… I had the most weird dream. I'm going to post it in Swedish cause it's too long to translate for me this early in the morning.

"Det hela började typ att jag var hos mormor och allt var lite konstigt, men inte sådär typ att man reagerade på det, men konstigt liksom. Sedan så skulle jag gå ned och bada med mina kusiner och så blev vi attackerade av vildsvin, och de sprang typ svin(höhö)snabbt, sådär som på tecknad film när man inte ser runt omkring dem typ, utan allt är bara färger och fart. De hade ashemska tänder också.

Men jag trooor jag slaktade några av dem och så gav de upp, för sedan fortsatte vi mot stranden. När vi kom ned där så var allting typ en stor hoppborg, typ i gult och rött och bara allmänt förvirrande, och helt plötsligt så var alla under vatten och höll på att drunkna och vi kunde inte direkt göra någonting.

I nästa ögonblick så låg alla på golvet inne i en vampyrgrotta typ. Och man bah "Hej…" Sedan så skulle den största och elakaste typ äta oss, men han visste inte att jag hade min katana så jag typ slaktade honom direkt. Och efter det var det typ Kill Bill vol. 1 en ganska bra stund. Jag slaktade typ både skyldiga och oskyldiga(?) vampyrer. Tror inte att mina kusiner hjälpte till särskilt mycket. Någon av dem dog också tror jag.
Eric och Pam från True Blood var där också, men jag tror bara att jag tog några fingrar på Pam.

Nästa 'scen' så är jag i mitt sovrum och typ går fram och tillbaka. Och så ringer Sara, och jag tänker typ 'Åh vad skönt, hon ringer för att trösta mig'. Men istället så är hon asarg och bah "Varför gjorde du sådär för??? Nu får inte Mattias några julklappar ju!!!!" Och jag typ bara gråter och hon gråter också. (HAHAHA) Och så kommer Thomas in och bah "Någon måste ta på sig den rollen, förra året var det ("namn-jag-inte-kommer-ihåg") som gjorde det. "Det måste alltid vara någon."


OCH SEN VAKNAR JAG. LIKSOM????????? VAD VILL MIN HJÄRNA?????

No comments:

Post a Comment