Sunday, March 31, 2013

MAKEUP


I made a GIF of my makeup from Friday night. I really love wearing lashes. Need to buy a ton more before going home. Will probably not upload my blog very frequently this week. We're going to Koh Samet tomorrow and I'm only bringing my iPad. Expect a picture bomb next week though!

Swedish: Gjorde en GIF på mitt smink. Älskar verkligen att ha lösögonfransar, behöver köpa tusen till innan vi åker hem. Kommer antagligen inte att blogga så mycket nästa vecka eftersom att min pojkvän kommer hit imorgon och vi ska till Koh Samet. Tar bara med mig min iPad dit, men expect en bildbomb nästa vecka!

2 comments:

  1. Åhhh vilka fina ögonfransar!!Kan du inte lägga upp en bild på dom du använder dig av? (A) finns ju sååå himla många i Thailand!! för jag var också lite inne på att köpa :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah det ska jag absolut gora! Ska forsoka hinna med det, men annars sa lagger jag upp nar jag kommer tillbaka till Sverige!

      Delete