Tuesday, March 26, 2013

NINETY-FOUR COFFEE


Found a new favourite place today, Ninety-Four Coffee. Ordered a delicious strawberry yoghurt shake. It was seriously amazing.  Next time I might buy one of the cakes I photographed… And oh, today I finally felt like my hair is long again. Soooo happy about that.

Swedish: Hittade ett nytt favoritställe idag; Ninety-Four Coffee. Köpte en jättegod jordgubbs shake och nästa gång kanske jag köper en av de där tårtorna jag fotade… Det känns äntligen som att mitt hår har blivit långt igen också och nu klipper jag det aldrig mer oavsett hur slitet det är.

6 comments:

  1. fin blogg, titta gärna in på min och kanske lämna en komentar :)

    ReplyDelete
  2. Åhh bra med sånna ställen haha så svårt att hitta goda bakelser i Thailand, inte som i sverige (A) men sååå goda drycker och shakes de har i Thailand, har du smakat taiwanese bubble tea? min favorit <3 ska dricka det massor nu när jag åker nästa vecka! After You är också ett gott fikaställe i Thailand!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, dryckerna har ar to die for!!! Yes, drack bubbletea, men gillade inte godiset sa mycket faktiskt, sa tar hellre en fruktshake! Ska kolla upp After You om vi gar forbi ett sadant, tack for tipset :D!

      Delete
  3. Oh ett så fantastiskt delikat ställe det verkar vara!

    Sv: Jamen då har du ju liksom någonting att se fram emot iaf^^

    (fast alltså, efter att ha sett ovanstående inlägg känns det som att just våfflor kanske inte är så speciellt ändå:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh it waaas! Men det ar nagot speciellt med svenska grejer nar man ar utomlands... Haha, fick lakrits nar mamma och syster kom hit, har nog inte varit sa lycklig pa lange!!!

      Delete