Thursday, March 28, 2013

POOH "BEER"


After work we stayed a little longer to drink a little with awesome people! Unfortunately I felt a head ache coming on and decided to go home. Tomorrow we're going somewhere nice with Annie (the girl in the picture) so I hope I get some more fun pictures from that! Now: chill in bed and hopefully talk to my boyfriend.

Swedish: Efter jobbet så stannade vi lite längre för att dricka lite öl med awesome people! Tyvärr så kände jag att min huvudvärk började smyga sig på igen och jag valde att gå hem lite tidigare. Hoppas att det blir bättre imorgon när Annie (som ni ser på bilden) ska ta med mig och Verena till något roligt ställe för en utekväll! Nu ska jag lägga mig i sängen och förhoppningsvis prata med min pojkvän som ska börja packa inför sin resa hit…



2 comments:

  1. Awphhhhff! Blir typ avundsjuk på varje bild i din blogg:) Enjoy the sun!!
    Sv: Men hihihi awwww tack:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha!! I am, sa mycket som jag kan! Bajs att vi maste sitta inomhus och jobba bara...

      Delete