Tuesday, April 9, 2013

KFC & SWENSENS


IMPORTANT MESSAGE: Sorry for the bad updates this past week. Unfortunately I won't have time to blog (I think) until I get home to Sweden again in a week. I might sneak in a few posts here and there, but only when there's nothing to do at work. 

We don't have internet at the apartment this last week, which is the biggest cause to this problem. But we have tons of other stuff to do, since it's Songkran, so it won't be that hard (for us). Will have LOTS to blog about when I get home to Sweden again though, so stay posted! I'll be doing my best.

Today after work I met up with Thomas and had dinner at KFC and then dessert at Swensens. Brb, gonna explode. He's going home tomorrow and I'm a bit sad, but it's only a week until we meet again so I think I'll manage.

Swedish: Förlåt för dålig uppdatering och tyvärr så kommer den nog att bli ännu sämre min sista vecka här i Thailand. Ska försöka uppdatera då jag kan, men eftersom att vi inte har internet i lägenheten längre så kommer det bara att vara möjligt när jag inte har någonting att göra på jobbet. Kommer dock att ha jättemånga spännande saker att uppdatera om så fort jag kommer hem till Sverige igen, så stay posted! 

Idag efter jobbet mötte Thomas mig och vi åt middag på KFC och sedan efterätt på Swensens, är så mätt att jag kommer att explodera, men vad gör man inte… Han åker hem imorgon och det är lite jobbigt, men vi träffas ju om en vecka igen så det går nog bra.

2 comments:

  1. Vilken mysig blogg och de där ser galet gott ut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack sa hemskt mycket! Det var det verkligen!!!

      Delete