Monday, December 23, 2013

CHRISTMAS CHALLENGE PT 4

Sjukt tråkiga bilder, men det var väldigt grått och skruttigt i förrådet…

"Julklappar för en hållbar utveckling".

Det första jag tänkte på var hur mycket grejer som finns i vårat förråd. Jag har ju tidigare shoppat ungefär en miljard grejer på Ebay och jag vet att det finns ungefär lika många helt nya saker där nere… Så mitt tips är: Ta en titt i förrådet, i alla fall innan du går ut och börjar shoppa, det kanske finns någonting som du glömt bort eller helt enkelt bara aldrig kommer att använda, men som passar någon annan helt fantastiskt bra och som dessutom är helt nytt!

En annan bra sak är att skänka massa grejer till loppis som du inte längre behöver, så finns det någon annan som kan fynda det! Jag har skänkt galet mycket grejer och jag kommer typ inte ihåg en enda sak av de som jag har givit bort. Så ingen större lost för mig helt enkelt, och går pengarna ofta till välgörande ändamål! Dubbelt så bra!

Blev ett svenskt inlägg för jag är alldeles för trött för att tänka på engelska idag… Men hoppas att det duger ändå!

http://iwantcandy.se/
http://retrolover.blogg.se/

No comments:

Post a Comment