Wednesday, January 22, 2014

FLYTTKAOS

En bild från förra torsdagen i min nya favoritklänning!
Polkabetor med asiatisk dressing. Huuuur fina?
Biljard!
Jobbmöte och världens största ceasarsallad. Tror inte ens att man ser hur enorm tallriken egentligen var.
Flyttkaos. Bor numera i Göteborg istället för Stockholm. Splittrade känslor.
Obligatorisk fotografering av mat in the making!

Här kommer en liten blandad uppdatering om mitt liv just nu. Jag flyttade i fredags till Göteborg och kommer att bo här i alla fall i några månader framåt. Lite tråkigt då jag trivs väldigt bra i Stockholm, men jag kan ju alltid komma tillbaka! Just nu är det flyttlådekaos i mammas lägenhet, jag försöker att rensa och omorganisera men det går i snigelfart. Har hunnit med ett roligt jobbmöte och springa ett varv runt sjön så det är bra! Nästa vecka ska Jessica skaffa gymkort så då kommer det att bli hårdträning!

No comments:

Post a Comment