Sunday, June 29, 2014

Lördag

 








Jag gillar verkligen Colombo so far, även om det inte direkt är någon turiststad. Vädret är nästan alltid soligt och varmt, men då och då öser det ned - som tur är så regnar det aldrig i mer än två minuter och det torkar ungefär lika snabbt, så det är välkommet i den kvävande hettan vi har (skönt att kunna andas då och då liksom). Vi har pool i anslutning till lägenheten vilket är GRYMT, så himla lyxigt, det finns också ett litet gym som jag hoppas att vi kan prova nu i veckan.

Tycker inte att det är några matsensationer än så länge men det kan bero på min matförgiftning i torsdags. Har inte vågat prova på så mycket utan mest ätit på ”säkra” ställen efter det och det är nog bra, för vissa resturanger ser lite shady ut. Men snart kanske!

Nu ska jag sova pga är helt slut och ska upp och jobba imorgon. Vi ligger ungefär fyra timmar före er hemma i Sverige så klockan börjar närma sig elva här. Natti!

(Kan vara det längsta inlägget jag har skrivit på tusen år, men det är bara för att jag väntar på att bilderna ska laddas upp till bloggen, det tar ungefär 20 minuter för 6 bilder).

No comments:

Post a Comment