Thursday, July 17, 2014

Cashmere, cologne and white sunshine

"Sugar" där jag numera är stammis. Ligger i princip hissen ned från lägenheten, bekvämt, ja?
God mat har de också!
En dagens Rebecca som har sovit med flätor. Med tanke på att min vanliga hudfärg är ungefär som det där linnet så har jag faktiskt fått lite färg också, woho!

Dagens resturang och middag. Fattar inte varför man får två köttbitar? Fick två kycklingbitar förra gången också??

Lite piggare idag pga gick och la mig jättetidigt igår. Blir en till tidig kväll idag också tänkte jag för sen blir det full rulle hela helgen. Imorgon ska jag nämligen följa med en tjej från jobbet på middag med hennes pappa och kompis och sedan på lördag så ska vi ut och röja en liiiiten aning i Colombo. Tror att det blir jätteroligt!

Puss!

No comments:

Post a Comment