Saturday, July 12, 2014

I'm half the world away, I'm letting you go now


Fullmånen är huuuuuuge. Så himla fin nu men det går ju fan inte att föreviga på bild med min lilla skruttkamera.

Tränade hårt som ett as förut och sen så kräktes jag så jag hoppas att det var pga träningen och inte matförgiftning igen :) Blev ingen utgång idag ändå eftersom att allting är stängt tydligen? Så nästa helg istället, men det gör inte så mycket eftersom att jag ändå verkar vara lite ur balans…

Man kan inte ens se hur svettig jag är på bilden men jag lämnade SVETTPÖLAR for realz. Mitt hår är en nyans mörkare också pga svett. Love it. 

1 comment:

  1. Hej, gumman, hoppas du är pigg igen! Blomman på bilden gissar jag är en KAMELIA som ju kan variera både i form och färg! Kram från Farmor

    ReplyDelete