Saturday, July 12, 2014

Run you down

En jobbtjej!
Dagens frukost!
Fina blommor som jag aldrig kommer ihåg namnet på, mormor eller farmor kanske vet???
Poolen och min lunchview.
Fullmånen över Colombo.
Igår natt runt halv ett så började det spelas GALET hög musik i hela Colombo. En gång i månaden så firar de att det är fullmåne typ, fin gest, men lite sent för så hög musik. Det liksom ekade mellan husen? De hade lika gärna kunnat vara inne i mitt sovrum; så mycket lät det… Dessutom så ska man varken äta kött eller dricka alkohol idag. Jag har redan misslyckats på köttfronten så får se hur det går med alkoholen ikväll…

Har pluggat japanska några timmar, sedan hängt vid poolen och nu är det dags att träna innan jag ska duscha och göra mig i ordning för ikväll. Ha en JÄTTEFIN lördag PUSS.

No comments:

Post a Comment