Monday, July 28, 2014

Unawatuna

Åkte med Tammy och hennes familj till Unawatuna i helgen. Helt amazing.
Det är så himla bra att vara på ställen när det är low season pga inte så mycket folk.
Fin båt och parasoll.
Galet fin strand och fint tempel uppe på det lilla berget.
Vårat hotell och min view från solstolen (ligga på mage- view).
Min view liggandes på rygg.
En till bild på stranden, eller ja, halva stranden. Vi bodde på mitten någonstans.
En bild till lite närmare på templet. Så himla fint I love it.
Vi åkte hem till Tamarra direkt efter jobbet i fredags, åt sashimi och sedan tog vi en van ner till Unawatuna. Det var bäcksvart redan när vi kom dit pga solen går ned vid 6.30 varje dag. Men vi gick direkt ut och drack drinkar vid havet och var inte i säng förens klockan 4 på morgonen.

På lördagen hängde vi vid stranden och trots höga (och lite läskiga vågor) så badade vi tills vi blev russin. Det är första gången i mitt liv som jag inte har bränt mig? Tror att detta är tack vare solskyddsfaktor 110, visste inte ens att det fanns så hög? 

No comments:

Post a Comment