Friday, August 22, 2014

Unawatuna Beach


Det var någon slags festival som pågick i Unawatuna just den här helgen som vi bestämt oss för att åka dit.


Och en miljard söta barn…


Hejhej!


Jätteglad (och busig?)!


JÄTTEmycket folk.


Hur söt? Tänkte så mycket på dig Linnea när jag såg henne!! <3


Åka båt, båt, båt.


Man kunde köpa majs om man var hungrig.


Men hur söt??? Älsklingen <3


Zzzzzzzzz…


Helt fullproppat på stranden. 

Det var såååå mycket folk, helt galet, tog jättelång tid att gå på den största gatan (och då gick vi inte ens hela vägen). Vi gick på stranden tillbaka och det var superhärliga vågor som attackerade om man gick för nära, ville man hålla sig torr var det bäst att hålla sig därifrån. (Vilket jag inte gjorde…) Havet är det bästa som finns <3 Vi plockade snäckor och koraller och stoppade fickorna fulla. 

Kommer inte ihåg vilken festival det var och det stör mig någont enormt, men vad ska man göra. Nu ska jag gå hem och vila, har varit två intensiva veckor, först med sjukdom och sedan full fart med mamma. Ha en fin helg om jag inte lyckas ladda upp några inlägg hemifrån! Hoppas på bättre väder då det har öst ner i några dagar nu…

No comments:

Post a Comment