Monday, September 22, 2014

1, 2, 3 drink!


I fredags efter jobbet så gick jag och Tamarra på träningsklädes-jakt och efter det bestämde vi oss för att gå ut en stund.


Jag var sjuuuuuukt trött men efter några energidrycker och en timmes tupplur i soffan så kände vi att vi ändå var lite redo.


Tamarra looking great in the strobe lights!


Alltså man kan se på mina ögon hur trött jag är, haha och att sminka trötta ögon är sällan ett recipe for success…


Folk dansade och var glada. Förutom i den här bilden där alla ser sura ut.


Strobe lights, strobe lights!


Dansidansa i min asfina velvet crop top!


Tammy trodde att detta var en askkopp tydligen?


Trötta men ändå glada!


Eller? Alltså älskar guldväggen, jag behöver en guldvägg!!


Vi lyckades stanna ute tills klockan tre då vi kände att vi behövde sova pga cricket-matchen som väntade nästa dag! Bra fredag!

I övrigt var förra veckan slow. Jag var hemma med feber i två dagar och känner mig fortfarande inte bra, så håller ögonen öppna för dengue feber med mera…

No comments:

Post a Comment