Monday, September 22, 2014

Cricket


Här står jag och är taggad inför lördagens cricketmatch. Vårat Looklet-lag skulle inte vara med och spela från början, men jag tänkte att what the hell, jag vill prova! Så därav är jag helt fel klädd och fullt sminkad.


Men jag lyckades slå iväg en boll!!


Och här kommer mitt team för att gratulera mig efter att jag tog en freaking lyra!!!!!!!!!! Har inte ens hänt på gympan i skolan what is this black magic I'm awesome.


Efter matchen fick vi mat. Jag tog en bild på den också men hittar inte så här får ni en bild på Tammy när hon plockar upp den istället.


Jag och Tamarra skulle iväg och träffa Luna med flera på kvällen men vi bestämde oss för att sova vid nio istället. Best. Decision. Ever. 


Solen var såhär fin när vi drack våran avocado-juice vid poolen i alla fall. Over and out.


No comments:

Post a Comment