Monday, September 15, 2014

Rooftop Party


I lördags så skulle jag alltså på poolparty och såhär såg jag ut! Dessa high waisted shorts och denna toppen är mitt liv.


Jag var såklart där med denna baben. 


Dubbel trubbel!


Det blåste välbehövligt men bara om man stod framför fläkten…


Joyce var dj för kvällen!


Och jag höll mig borta från grillen då personerna som hade hand om den var både höga och fulla…


Nope.


Tammy och Luna blev kompisar med säkerhetsvakterna!


Glada peeps!


Mer glada!


Glada och glansiga! Till vänster om mig är kocken från Australien som är kompis med birthdayboyen. Maten var AMAZING. Jag tuggade på någonting throughout hela kvällen. Såååååååå gott.


Baaaabe, redo för att simma i poolen som inte existerade… Jag hade min bikini i väskan och var väldigt glad för det. Vi gjorde det till vårat mission att hitta en pool innan kvällen var slut.


Delar av vad jag åt under kvällen. Alltså så jävla gott vill äta tusen tallrikar till.


Två halvglada och en jätteglad (och glansig).


Festen hölls på en rooftop och detta var utsikten. Älskar skylines.


Asså Luna på den här bilden <3333 So happy haha!


Tammyyyyyy.


Maaaaaaaaat. Kocken hade tydligen vunnit pris för ananas-salladen som Tammy pillar i. Den var galet god så I see why.


Vi försökte bryta oss in till två stycken pooler innan vi äntligen hittade en som var obevakad klockan 3 på natten. So worth it för att bada under månen och stjärnorna och skratta tills vi höll på att drunkna. Awesome night verkligen, så mycket yesssss. 

No comments:

Post a Comment