Wednesday, September 10, 2014

Vardagslyx


Alltså den här lägenhetsutsikten är galen, eller hur?

Att jag har en städare som kommer och tar hand om min lägenhet är en av de absolut bästa sakerna med att bo utomlands. Det enda jag behöver göra är att skicka ett sms och så är det klart när jag kommer hem från jobbet. Vardagslyx i sin allra bästa form!
För att kunna koncentrera mig när jag jobbar så behöver allting vara på sin plats, annars blir ingenting gjort. Hemma i Stockholm så har jag alltid rent och fint och så fort jag får en stund över så plockar jag och organiserar. Hög musik och öppna fönster med frisk luft är mina allra bästa städtips, sen går det av sig självt!
Att ha råd att anlita en städare är definitivt ett av mina mål här i livet. Tänk vad mycket tid man skulle spara och vad mycket energi man skulle kunna använda till roligare saker!

http://stadhuset.se/ Erbjuder flera olika städtjänster, ta en titt om du är en stökig person som behöver lite hjälp på traven!


Det här är ett sponsrat inlägg.

No comments:

Post a Comment