Friday, October 31, 2014

Äntligen Halloween!


Min outfit till jobbet idag. En tjej höll till och med handen för munnen i chock när jag kom. Har inte haft smink på jobbet i flera månader och idag körde jag all in med svart ögonskugga, mörkt läppstift och ett litet hjärta på kinden. Men vad ska man annars göra när det är Halloween?

Hoppas att min kostym tills ikväll håller måttet då den är ihopslängd lite i sista sekunden pga Ebay delayed allt trots att jag köpte grejerna för över en månad sen.

Hade ett amazing träningspass igår med intervaller, styrketräning och sedan 30 längder simning i poolen. Efter det bastade jag i en timme. Heeeelt amazing verkligen. Den här helgen är proppad med massor av olika grejer och aktiviteter vilket gör det lite lättare att inte åka till stranden… Även om jag kanske hellre hade gjort det. Aja, back to work, ha en fin Halloween om vi inte hörs senare!

No comments:

Post a Comment