Tuesday, October 28, 2014

Be a Hero


Har äntligen köpt en GoPro!!! Är så himla glad. Tamarras mamma kommer ta med den från Norge när hon kommer i slutet av November och jag är SÅ EXCITED. Ser mest fram emot alla slow motion filmer när jag ramlar av surfbrädan, men tänker också att detta är den perfekta resekameran. Den väger ingenting, klarar att vara under vatten, filmar i sjukt hög kvalité och tar fina bilder. Blir faktiskt inte mycket bättre. Kan den här månaden bara svischa förbi, tack?

Köpte en liten flytkudde, den trådlösa kontrollen och 3-Way stativet. Resten får jag köpa när jag är hemma i Stockholm över jul, då Tammies mamma inte har huuuur mycket plats som helst i resväskan. (Tyvärr).

1 comment:

  1. Vad kul för dig, var det en GoPro 4 som du köpte?

    Är det surffilmer som du tänkt att göra så måste jag passa på att tipsa dig om ett fäste som är riktigt bra till det, då jag själv surfar och använder gopro.

    Jag hittade det fästet här: http://alltomgopro.se/produkt/stativ-hero-4/gopro/gopro-bodyboard-mount/

    Du sätter den alltså framme på brädan, och riktar kameran mot dig så kommer du få en cool vinkel. Denna sida har även tips för dig hur man får till den bästa surffilmen..

    Ser fram emot att se dina filmer faktiskt.

    ReplyDelete