Wednesday, October 15, 2014

En helt vanlig onsdag


Hade med mig kameran hela dagen idag för ovanlighetens skull och till lunch blev det Norwegian Salmon Salad och en Strawberry juice.


Solnedgången på vägen hem var awesome. Sån lyx att bo precis bredvid havet.


Det som lyser upp himlen i bakgrunden är en BLIXT. Sådär mörkt som det är till höger i bilden var det egentligen överallt. Så häftigt, filmade också så när jag kommer hem från Sri Lanka så ska ni få en film på alltihop!


Vi tänkte att det bästa sättet att utnyttja en helt vanlig onsdagskväll på var en fotmassage, så det fick det bli. 30 minuter av heaven helt klart.


Alltså det ser ju inte mycket ut för världen men HJÄLP vad gott. Sri Lankan curry med massor av godsaker. Lemon rice, Pol Sambol, Rödbetstjohejs, Dahl och kyckling med mera. 

Har varit en helt okej dag idag men suck vad den här veckan går långsamt. Räknar varenda sekund tills på fredag då jag och Celine ska åka till Hikkaduwa. Förhoppningsvis så kan jag surfa igen men jag har lyckats göra någonting med ryggen så får se om det går. Annars så blir det sol, bad och massage i alla fall. 

 Peace!

No comments:

Post a Comment