Monday, October 6, 2014

Party girls don't get hurt


Definititv på delad förstaplats med solnedgången i Choroni, Venezuela som är den vackraste jag har sett.


Superglad tjej som bara har surf i huvudet.


Sen var det FESTFEST.


FESTFESTFEST.


Och oredigerade awesome bilder pga awesome inställningar på kameran.


Glada tjejerrrr.


Untzuntzuntz.


Dansdansdans.


Till middag åt jag en halv sån här som var ASGOD. Brukar alltid sakna kött när jag äter vegetariskt men denna var heaven. 11/10. Från Spagetti & Co i Hikkaduwa.

Var redo att sova vid 18.30 när vi kom tillbaka för solnedgången men bestämde mig för att stanna uppe ändå. Tog en espresso-shot och en redbull och sedan var jag i alla fall lite mera redo. 

Slutade med att jag låg på stranden i två timmar och tänkte på surf och sedan tänkte jag gå och lägga mig när de andra skulle gå vidare och dansa på Mambos MEN då tänkte jag att what the hell, sova kan jag göra när jag är död så jag gick också dit en stund ändå. Väldigt värt såklart, som det alltid är att dansa. Var i säng vid 2 och däckade typ instantly pga exhausted.

No comments:

Post a Comment