Monday, October 20, 2014

Wander, don't wonder


I väntan på taxin hem till Colombo slog vi oss ned på solsängarna utanför hotellet.


Vädret var ju som sagt helt annorlunda från dagen innan och det var skönt att få lite sol på kroppen.


Mmmmmm.


Beställde avocado och räksallad, samma som förra gången jag var här, den är freaking delicious.


Och så började resan hem och regnet på samma gång.


Nalle Puh var med och höll koll på oss.


Så häftigt ljus.


Väldigt blött, men det är vi vana vid nu.


Försökte fånga den fantastiska solnedgången från bilfönstret men det var då inte det lättaste. Många misslyckade bilder och väldigt få bra.


Ni får tro mig när jag säger att det var jättevackert i alla fall.


Som stora penseldrag!


De flesta är VÄLDIGT rädda för att bli blöta här, jag älskar regn så länge som jag inte har fixat mitt smink och hår precis…

Slut på en fantastisk helg. Vi hade det så himla bra och den kändes superlång bara för att vi var uppe så himla tidigt varje dag. Vaknade innan eller vid 7 liksom, vem är jag??? Jag som älskar att sova var så excited över att surfa att jag inte kunde slappna av ordentligt. Tänker att jag ska åka tillbaka om två veckor ungefär, frågade Susa om han kunde kolla upp några ställen som var billigare att bo på eftersom att jag ändå bara kommer sova där. Vill hellre slösa mina pengar på surflektioner.

PUSS 


No comments:

Post a Comment