Monday, October 6, 2014

We all come from the sea


Bästa jag vet <3


Utsikt från hotellet Blue Note. Tammy och Luna är kompisar sedan långt tillbaka med Felix som driver stället så vi fick sjukt bra pris.


Cuties <3


Huuuuuuuuur vackert?


Kan jag få bo här bara?


Min surflärare: Lektion 1.


Jag klarade att åka på flera vågor!!! Alltså det här var typ det bästa som har hänt i mitt liv jag vill åka tillbaka NU. Nästa lektion skulle vi börja med "riktiga" vågor och förhoppningsvis så är det inte lika strömt som det är nu under lågsäsongen. Var sjukt exhausted efter bara en halvtimme i vattnet. 


Palmer kan ju också vara något av det bästa som finns här i världen.


Efter surf och sol och bad åt vi mat. Jag valde en avocado och räk-sallad. Effin delicious I tells you.


På väg tillbaka till hotellet för att titta på solnedgången!

I fredags vid 21 tog vi bilen och körde två timmar ned till Hikkaduwa för en fest-helg. Tog några bilder på fredagen men ingen värd att lägga upp så jag skippar det. Det var en amazing kväll i alla fall som slutade med att alla låg på stranden och tittade på stjärnorna tills solen gick upp. 

Efter tre timmars sömn begav vi oss ut på promenad till en resturang called the Drunken Monkey. Ett stenkast därifrån kunde man ta surflektioner och jag har velat prova på det så himla länge så jag tänkte att det är nu eller aldrig. Okej inte riktigt, men jag ville prova i alla fall och jag är SÅLD. Helt fucking amazing, på riktigt typ det roligaste jag har gjort. Längtar sååååå tills jag kan ta riktiga vågor. Tänker att jag ska åka tillbaka näst-nästa helg och bara satsa på surf. Världsroligt ungefär.

YAY.

No comments:

Post a Comment