Monday, November 10, 2014

Again and again



I fredags så bestämde vi oss för att prova på tåget. Ingen höjdare och vi råkade hamna i tredje klass istället för andra. Mycket folk, några som tafsade och Celine blev rånad. Men å andra sidan så kostade det bara 160 rupees för två timmar så det var ju inte så farligt.


Vill man göra det här varje helg så får man försöka hitta billiga transportalternativ. Annars blir det dyrt fort, tänkte prova bussen nästa helg men vi tog i alla fall taxi tillbaka till Colombo på söndagen!


En välförtjänt milkshake efter fyra timmar i vattnet. Svalde ungefär 8 liter saltvatten tror jag. Havet var GALET på lördagen. Susa sa att det berodde på att det hade varit fullmåne några dagar tidigare.


Solnedgången var vacker som vanligt i alla fall.


Sååååå fint.

Har haft en superbra helg, vaknade 6.00 på lördagen och 5.15 på söndagen men bryr mig typ inte ens om sovmornar längre??? Älskar att vara uppe tidigt och få ut det mesta av dagen. Fick en mindre bräda den här gången också och den var amazing (76 är jag på nu). Det blir bara roligare och roligare och jag orkar mer hela tiden. Tror att jag kommer ha muskelvärk tills på torsdag ungefär som förra gången men vad gör väl det. The best kind of pain helt enkelt!

No comments:

Post a Comment