Sunday, November 2, 2014

Halloween


Jag var sjukt nöjd med min sista-minuten-Halloween-kostym.


Jag skulle föreställa ett glam skeleton för de som inte ser det.


Tammy var "The Woman in Black" och var ovanligt creepy.


Tammy, Luna och jag.


Glada peepz.


Lyckan var gjord när jag hittade en glowstick på golvet. Tyvärr ser man inte hur pretty den var då jag misslyckades extremt med det här fotot.


Hejhej.

Hade en jätterolig kväll med mycket dans och kanske några för många drinkar. Men det är ju bara Halloween en gång om året så vad ska man göra. Nästa helg blir det SURF SURF SURF för hela slanten i alla fall och jag kan typ inte vara mer peppad!!!

Lägger upp fler bilder på min makeup senare, och en steg för steg serie på hur jag gjorde. Nu är Tammy snart här och vi ska göra yoga. Peace mofos.

No comments:

Post a Comment