Friday, November 7, 2014

Nytt kontor


Äntligen så har vi flyttat in i vårat nya kontor!


På tolfte våningen! Här är utsikten åt ett håll.


Och här åt det andra. I ett av de där höghusen långt där borta bor jag! 

Idag ska jag och Celine (förhoppningsvis) prova på att åka tåg till Hikkaduwa. Det ska vara jättevackert tydligen så det är synd att vi åker på kvällen. Men förhoppningsvis så får vi se lite mer av Sri Lanka på vägen hem på söndag istället! Lite skillnad på priset; 400 rupees istället för 6500 rupees. Ska bli spännande! Längtar ihjäl mig tills imorgon när jag äntligen ska få surfa igen! Vi tänkte att vi ska köra varje helg nu tills Celine åker hem så att hon får ut så mycket sol som möjligt av sin vistelse här.

Inte mig emot… Jag kommer antagligen att fortsätta åka till stranden för att surfa också när hon har åkt hem. Måste. Lära. Mig.


No comments:

Post a Comment