Sunday, November 2, 2014

Perfect Gloomy Sunday


Här kommer jag att vara placerad hela dagen, tittandes på serier med en kopp te.


Klippte och slingade håret igår och tycker att det blev jättebra. Ser väldigt naturligt ut och det behövdes verkligen en uppfräschning. Synd bara att det är lite olika vinklar och ljus på bilderna men ja, man kan ju se en skillnad i alla fall. 

Regnet öser ned i Colombo, så det blir en väldigt lugn och oäventyrlig dag. Hittills har jag tittat på några avsnitt av the Amazing Adventures of Gumball, och nu började jag läsa Paper Towns av John Green. Älskar hans böcker, han skriver så himla roligt. Ska se om jag lyckas ladda upp några Halloween-bilder också men internet är ju så himla dåligt i lägenheten så vi får se… Man behöver mycket patience för det.

Igår var också en ganska seg dag, började med att gå till frisören efter tre timmars sömn (pga Halloween). Sedan åkte jag hem, köpte curry och hängde vid poolen i en och en halv timme och sedan åkte jag till Harith och spelade Diablo 3 och The Last of Us. Somnade vid 9.30 - en perfekt tid att gå och lägga sig tycker jag eftersom att jag då vaknar av mig själv vid 7-8. Gör ändå inget vettigt på kvällarna men är sjukt produktiv på mornarna!

No comments:

Post a Comment