Monday, November 10, 2014

Surf surf surf


Livet <3


På väg ut i kaoset!


Nu ser det ju himla okaosigt ut här men låt er inte luras, rätt som det är kommer det 6-7 monstervågor på en gång.


Off we go på lite white wash.


Drack en passionfruktsjuice då jag inte lyckats få i mig så mycket annat på morgonen. Sov jättedåligt och mådde så illa på morgonen att det inte blev så mycket frukost. Är impressed att jag lyckades surfa överhuvudtaget men jag kunde ju inte låta bli liksom???


Träffade den här lilla sötisen som jag gav bort mina såpbubblor till.


Sen åkte vi tillbaka till Hikka och åt grillade räkor och sallad och chillade på stranden tills taxin kom och hämtade oss...

Eller ja, jag lånade en bräda och försökte fånga några vågor där också men havet var jätterough och det var jättesvårt. Det gjorde det inte bättre att en idiot som inte kunde styra körde rakt in i mig och cuttade min fot. Men ja, härligt oavsett! Blir sandaler hela veckan så att såret läker. 

OCH NÄSTA VECKA ÅKER VI IGEN. Heaven, ja???






1 comment: