Tuesday, December 2, 2014

Warm Water


Världens sötaste lilla valp.


För mycket av det goda…


Favorit Yulas!


King Coconut och fina färger!


Lunchvy rakt upp.


Lunchvy rakt ned.


Tammy med sin mamma.


Vacker solnedgång, som vanligt.


NU KAN JAG snart riktigt ordentligt, i alla fall i sanden.


Hikkaduwa <3


Osminkad och vild men glad.


Tammy <3


Taxin som skulle ta oss till Hikkaduwa tog 4,5 timmar i fredags. SINNES. Det ska ta 2,5 timmar max, speciellt om man tar motorvägen. Föraren fick till och med stanna på vägen och fråga om vägen, tror aldrig att det har hänt förut.

Så vi var framme ganska sent men kände ändå att vi ville göra någonting, och eftersom att jag inte skulle surfa på lördagen då jag varit sjuk i veckan så tänkte vi att vi skulle dricka några drinkar och have some fun tills sent på natten (eller tidigt på morgonen).

Några drinkar blev till ganska många drinkar och det slutade med nakenbad i havet under stjärnorna.

Tror att vi var i säng vid 4 ungefär och vi tre (Celine, Tammy och jag) somnade i vår lilla 120 säng på Yulas. Dagen efteråt vaknade vi vid 8 och jag kände att jag levde, var sjukt bakis och ångrade varenda droppe alkohol som jag satt i mig föregående kväll.

Hade en sjukt bra kväll i alla fall så det var sort of värt det.

När jag kände mig (lite mer) som en människa igen var det dags för sol och bad (mest bad) och jag ÄLSKAR havet. Det är så helande, kände mig så mycket bättre efter att ha hoppat runt i vågorna några timmar. Till lunch blev det prawn curry, just nu består min diet i princip bara av curry and I couldn’t be happier.


Hängde på stranden hela dagen och övade på headstands som jag nu äntligen börjar bemästra. SÅ JÄVLA STOLT. Har övat sedan i våras och det är verkligen inte lätt men nu börjar det likna någonting! Kan stå flera sekunder kontrollerat och komma ned igen relativt smidigt. Snart sååååå. Sen ska jag bara lära mig att göra det på en surfbräda också…

No comments:

Post a Comment